22 juni 2012

Sommar, sommar o sol, havet o vinden o en doft av caprifol!

Sommar, sommar, sommar, sommar...
Btw, GLAD MIDSOMMAR!

ohhh vilken underbar sommar detta kommer bli, haha hoppas jag iallafall ;) Om ca 2 veckor ska jag åka båt med familjen o Fille i 2 v, uuuuunderbaaaart och sen när vi kommer hem ska jag o mamma kanske åka till spanien eller något och sen ska vi åka till gotland! Och oh juste, nästa vecka ska jag o mamma till tanum strand o bo på hotell och ha de gött o shoooppaaa! ;) Och imon ska jag till Fille och ha de nice!!

Nåja, ha de bra för de har jag!
Jag o Moa :) I <3 Göteborg!
Jag va en riktig tjej idag, målade tånaglarna, hade klänning och...
klackar ;)
min outfit igår :) de är shorts väder ;)
och  jag som bara är...jag ;)
Jag o Fille dricker Mer, busiga ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar