17 apr. 2012

Söndag, måndag och Tisdag!

Hejhej :) Sorry att jag inte skrev i söndags men jag va med Matilda och sen åkte jag upp till stallet och sen läste jag och åt middag och forsatte läsa eftersom jag var tvungen att läsa ut min deckare till måndag :) Och de blev jag klar med typ 10 i 10 och då va jag tvungen att duscha och sen gick jag och la mig så jag hade ingen lugn stund typ haha x)

Igår var jag i skolan, de va helt okej...Sen åkte jag hem till Fille och så dansade vi i typ 5 timmar så vi dansade nonstop, förutom när vi åt, ända tills att jag åkte hem klockan halv 10 och när jag kom hem tittade jag ett avsnitt av 2 and a half men och sen gick jag och la mig :)

Idag har jag vart i skolan, de va helt okej (nej vadå upprepa sig? xD) de va speciellt kul på rasten till musiken då dem flesta tjejerna dansade i musik salen :) Vi hade oförberett SO prov men jag tror att de gick ganska bra :) Efter skolan åkte jag hem och mamma och jag åkte upp till stallet och sen tränade jag och nu har jag precis ätit middag :)

Nu ska jag planera min födelsedag :D (fyller år om exakt 2 veckor imon) Och så ska jag skriva önskelista och ladda ner lite bra musik :)
/N
Jag just nu :)
En gammal bild jag har fotat på Tyra :)
En gaaammal bild på mig, jag och Fille hittade ett par glasögon på ÖB ;)
Och vi testade även alla tränings maskiner, de va en flintis som jobbade där som blev irriterad tillslut xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar