26 apr. 2012

Stockholm.

Tjenare. Anledningen till rubriken är att det är dit jag ska imon och åker hem till lördag. Om du nu av någon anledning inte kan se rubriken (du kanske lider av kanointoseorubriko...) så är de stockholm jag ska till. Jag och mamma ska ta tåget upp imon 13.40 och på kvällen ska vi se musikalen Dirty Dancing för att fira mig, fyller ju år nästa vecka :) Och sen socer vi på hotell och på lördagen ska vi shoppa lite och äta middag och sen tar vi tåget hem kl.16.00. Kommer inte ha med mig datorn, så det kanske endast blir en mobil blogg imon men på lördag bloggar jag som vanligt :)
Så, nu har vi det förklarat.
Nu ska jag träna!

Btw, igår va de exakt en vecka kvar tills jag fyller 15! Så nu langar jag lite bilder från tidigare födelsedagar/födelsedags fester ;)
/N

2011:







2010



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar