11 apr. 2012

Tjena!

Helluuu. Va händer?
Jag följde inte mitt löfte om att blogga på kvällen i förrgår men de är ju något fel på bloggen så jag kan bara lägga upp ett inlägg per dag, med bilder iallafall, (förutom today´s song, men de funkar med videor från youtube) så jag kunde inte blogga. Igår bloggade jag inte heller men de va en slapp dag och då orkade jag inte...Tog inte heller några bilder hos Matilda, glömde bort att jag hade med mig kameran haha ;)

Men vi hade de jätte mys, först när jag kom så satt hon och kollade på andra avenyn (hon hade alla säsonger på datorn) så hon tvingade mig att kolla lite haha, sen åt vi pizza och glass till valentines day och sen gjorde vi oss iordning asso typ borsta tänderna och så och sen så låg vi bara och snackade till sent ;) Sen igår så åt vi frukost, Matilda tränade lite innan, spelade kort och sen åkte vi in en snabbis till torget och gick till hemmakväll och hyrde Sex and the city, fast Matilda köpte den för den kostade bara 49 :- och sen åkte vi hem och kollade på den och sen kom mamma och så satt vi och fika och snackade, sen åkte jag och mamma hem och upp till stallet ;)

Idag har jag först vaknat, ätit frukost, tränat, duschat, slappat, stallet och nu ska jag kolla runt lite på datorn och sen äta middag och sen blir de väl någon film eller något ;)

Ojojoj, de blev ett låångt inlägg, hoppas ni orkade läsa ;)
/N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar