1 jan. 2012

Gott nytt år! ;)

Hej :)
då va de 2012 då, året då jorden kommer gå under hahaha ;p Detta året kan bli kul får vi hoppas, detta är ju året då jag fyller 15, that means moppe ;)!
Nyår firades ju som sagt hos familjen Grund igår ;) Vi va i stallet på förmiddagen och sen hem och gjorde oss i ordning och så åkte vi och hämtade Catha och Ingmarie och åkte och tittade på GP fyrverkerierna, de va dock väldigt dimmigt så man såg inte så mycke. Sen åkte vi hem till dem och åt och sen satt vi mest och väntade på 12 slaget och aaa sen gick vi ut och sköt raketer óch så ;) Och sen sov jag över där så vi fortsatte kulle en trä kulle men vi blev ganska trötta så la oss vid  3 :)
Idag va jag ju hos catha imorse, sen åkte jag hem och jag och mamma åkte direkt upp till stallet för att ta in hästar och rida.

Hoppas ni fick en bra nyårsafton. :)
/N

datan dampar som vanligt, men en bild på 1D lyckades den ladda upp iallafall ;) Nialls min hahah xd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar