8 jan. 2012

Segaste dagen ever!

Hellu everybody!
Idag har alla vart jätte sega, vi va uppe till 8 i morse (de är någonting med kl.8 asso xD) förutom Jane som somna vid 2 :) Vi satte oss och tittade på 2 skräckfilmer som vi lånat av grannarna, Boogyman (eller något) och någonting annat, dem va iallafall .jätte dåliga xD Fast jag gillar att Jenni satt och kommentera filmen hela tiden och brydde sig inte speciellt mycket om någon svara x) Sen efter filmerna så skulle vi sova och då låg vi 4 st i min säng och de är en 90 säng, kan ju säga att jag inte sov superbra! Så vaknade vid 10 och gick in och la mig i biblioteket istället ;)
Idag har vi bara sovit, ätit frukost och kollat film...Seeeegt!

Nu tänkte jag göra de jag alltid gör nu för tiden, kolla One Direction på youtube!^^ Och kanske jobba lite på den nya designen ;)
PEACE OUT!
/N
1D
Niall Horan
Zayn Malik (va tvungen att ta denna bilden eftersom jag älskar killar med keps hehe)
Harry Styles (Älskar den tröjan!)
Liam Payne
Louis Tomlinson
Världens allra bästa
Den bästa av dem bästa
bästaste i helaste världen
Min favvo!
snyyyyggt...
vem säger att man inte kan shoppa killkläder?

(är inne på mammas inloggning eftersom de inte går att komma in på min, de är därför de bara blir en massa google och junkyard bilder)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar