23 jan. 2012

Jag är så fruktansvärt förvirrad och sur!
Det verkar nämligen som att jag inte kan ladda upp en ny header (har bara en tillfällig som jag nu försöker ladda upp) eller profilbild osv. pga att jag måste göra något med mitt google konto och de kostar pengar! Jag har ingen lust att betala! Vafan e de här? Hanne, snälla du använder ju blogspot.com, va händer? :'(

Iallafall, jag kan iallafall lägga upp bilder i inläggen...Är hemma idag också men sista dagen, annars! Nu måste jag upp till stallet, har båda hästarna för mamma kommer sent ikväll. Tyra har vilat sen i tisdags och Junior har gått lite halft och jag har inte vart i stallet sen i tisdags, så jag tror att JR får vila idag, dem får ta de lite lugnt en perriod nu :)
solen lyser iallafall, och snön ligger kvar!
livet som sjuk...
jaaa, jag laddade kamera batteriet för er skull!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar