4 jan. 2012

Random frukost...

Hej :)
Asso kan man verkligen äta lasange till frukost? Haha de gör jag iallafall, de är ju så gott...Haha aa fast jag har värmt från igår, jag har inte ställt mig och lagat om ni nu trodde de x)
Idag ska vi ju till Ullared, de blir kul! Garderoben är stätad så nu får jag plats med lite mer kläder!
Just nu sitter jag ju somsagt och äter frukost, ska snart in i duschen, lyssnar på någon jääätte konstig låt på radion, jag vet inte riktigt vilken kanal vi har på...x)
Vad brukar ni äta till frukost, berätta? ;D
Ha de bra idag :)

/N

2 kommentarer:

  1. Va kul att åka till Ullared! Shoppa lite kläder till mig också, haha :D

    Jag brukar äta: fil, ägg och macka eller gröt, ägg och macka :) Kram /Matilda

    SvaraRadera
  2. Jaa !:D Hhahahah aaa du kan få ridbyxorna xD
    Nice ;)

    SvaraRadera