11 jan. 2012

Lite snabbt :)

Hello boyz n girlz!
Jag tror faktiskt inte att de är super intressant vad som hände i skolan idag men igår efter skolan åkte jag hem, hade de slappt gick runt och sjöng och dansa som jag alltid gör när jag är ensam. Sen upp till stallet, red dressyrpass med båda, superstolt! Sen hem och laga middag till mig och mamma, hon mådde inte bra :/
Idag va jag ju i skolan, sen efter skolan åkte jag och Catha in till backaplan och köpte en bok till mig (Fifteen love) och sen satt vi på mc donalds i typ 2 timmar haha xD Sen när vi skulle åka hem så missade vi våran andra buss, eller aa den körde förbi oss så vi fick gå en bit haha ;)

Nu ska jag lyssna lite på musik och sen ska jag lägga mig och läsa, redan torsdag imon ju! :D
/N

När de snöa, här har de knappt börjat!

Dagens outfit;
huvtröja - köpt i turkiet
svarta tights - klädkällan
svarta höga strumpor - cubus i think

kladdade när jag praoua xd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar