20 okt. 2011

8D3!

God eftermiddag - för en gångs skull...haha ;)

Idag har jag vart i skolan. Trodde de skulle vara hemskt att komma tillbaka men har inte missat något typ, bara någon grej på engelskan som skulle redovisas idag men jag hoppa in i en grupp snabbt idag och som tur va så va de inte tvunget att man skulle kunna de utantill ;)

Men skolan var inte hemsk framförallt för att jag har en så underbar klass! <3 Älskar min klass, så skön stämning och alla är så shyssta och vi har så klockren humor :)
Och tjejerna är verkligen jätte tighta i klassen nu, underbart. Älskar er tjejer, och älskar 8D3 <3

Nu hade jag tänkt att gå in på http://www.praktikpkatsen.se/ och söka prao, men såklart så har skickliga jag lyckats glömma papperet med lösenord i skolan...Ska ha fixat de tills imon...Men får la skylla på att jag har vart sjuk, tänk att de kan leda till något bra ibland ;)

Nu måste jag upp till stallet för sen är de träning och måste även hinna plugga inför SO läxförhör imon :)

Ha de bäst!
/N

Ni får bilder sen, datan dampar just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar