25 okt. 2011

Imon - Turkiet. Idag - Skate.

Hej snyggos!

Nu sitter jag och ska söka praktik plats. Hehe imon så drar jag ju till Turkiet men kameran hänger med så ni kommer få en massa fina bilder att kolla igenom. Men jag kommer ju somsagt inte att kunna blogga men ni får klara er i en vecka.

Idag har jag och några tjejer från klassen skateat. De va as kul. Först så va vi hemma hos Emelie, hon hade någon ramp i närheten av sig (dock va den paj...) och sen drog Ronja, Ellen, jag och Catha till skolans ramp och så skatea vi lite där.

Igår var jag i stallet, träna och lite sådant...Skrev ett inlägg som inte ville laddas upp igår... -.-

Jaa men skriver innan jag åker imon.
/N



                                       Keps som jag så gärna vill ha, någon som kan ge mig pengar? (A)


Jag och Matilda i somras (Y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar