23 okt. 2011

Längtar till 23 april!

Hello cuties!
Haha angående rubriken, pappa lovade mig precis 2000 spänn om jag inte äter godis på ett halvår, alltså till 23 april! xD Hahaha omg de blir svårt, jag älskar godis! Menmen 2000 spänn + att jag inte behöver ha dåligt samvete varje gång jag äter godis ;) De blir svårt men de är jättebra för mig! Wish me luck.

Idag har jag slappat och de betyder att jag har sett på tv och vart inne på datorn. Sen packade jag inför Turkland, jag packar alltid för mke och de är inte annorlunda den här gången haha. Sen pallra jag mig upp till stallet och red Tyra som bara kunde galopera idag, haha kunde absolut inte stå still eller skritta men tillslut så gick de också. Och sen tog jag och mammi in alla hästarna :) Och nu för ca 20 min sen åt jag middag.

Imon blir de ju skola, stall och träning. Vad ska ni göra imon? :)

Ha de superbra!
/N

                                      Mer från Gotland. Jag och Catha i lummelunda grottan.
                                      Inte bara Catha som klättrade på rauken ;)
                                      Vi på en annan rauk.
                                      Haha jag på "sjöjungfru klippan".

Och angående de här med att jag inte skulle ladda upp bilder på mig själv så ska jag klargöra att jag menar att jag inte ska ladda upp några nya bilder på mig. Så förlåt för "miss förståndet" :).

2 kommentarer: