23 okt. 2011

Rubrik.

Hej sötnosar ! :)
Hur är de? :)

När jag vaknade i morse så var de jättefint väder och nu när jag tittar ut så är de en massa gråa moln...Hade tänkt ta en promenad i de fina vädret men jaja så länge de inte regnar kan jag väl gå ändå. Annars hade jag tänkt att bara ligga och slappa idag och såklart ska jag ju till stallet sen.

Imon är de ju skola igen.. -.- Menmen...bara i 3 dagar denna veckan för gissa varför? :D

JAG SKA TILL TURKLAND MED CATHA, INGMARIE (CATHAS MAMMA) & MAMMA PÅ ONSDAG ! :D :D :D <3 <3
Ska bli underbart! Ska shoppa en massor då dom säljer billigare kläder där :D
Så under en vecka kommer bloggen o-uppdaterad men jag kanske kan få tag på någon som kan gästblogga. Annars får ni vänta i en vecka, sen lovar jag att hålla bloggen lika uppdaterad som vanligt :)

Nåja nu ska jag tillbaka till att slappa :)

/N

                                     Bild på Catha på Gotland i somras!
                                      En rauk.
                                      Rauken (?).
                                     Catha klättrar på rauken (?). Haha kikar ner (stup nedanför).
                                                   Matilda med Te! Söt tjej ! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar