21 okt. 2011

Skateboard + Catharie = Best friday ever!

Hello friends.

Idag har jag vart med Catha, haha vi har lekt lite med ägg...Haha eller aaa kastade dom i marken, rullade dom nerför en backe, satte ett av dom på en skateboard nerför en backe (alla dog tragiskt...). Och sen åkte vi själva lite skateboard. Känner mig säkrare och säkrare nu (Y) Hahah sen uppfann vi ju egna trix xD

I skolan hade vi SO läxförhör som jag faktiskt tror gick hyfsat bra :D (hoppas, hoppas, hoppas..)
På NO:n gjorde våran lärare typ en raket, as coolt men alla blev jätte rädda när den sköt iväg xD

Imon ska jag dansa som vanligt, sen vet jag inte om jag skulle umgås med Catha men förhoppningsvis. Annars får jag väl hitta på något annat kul :)

Kanske skriver imon innan dansen, garanterat efteråt ;)
Tills dess,
Puss&Hej Leverpastej!

Ha de super.
/N

Ps. filmer från dagen kommer imon, är för trött nu... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar