26 okt. 2011

Vaknar upp i Turkiet imon :D

Hej underbara läsare!

Nu har jag kommit hem från skolan (för en halvtimma sen) haha gött att åka mitt under dagen ;) Har bara haft 2 lektioner idag ;p Och nu sitter jag och skriver blogginlägg såklart och laddar ner musik så att jag har mycket att lyssna på sen på flyget :)

Resan till Turkiet kommer bli väldigt seg då vi först ska åka bil till Malmö för de va billigare att resa där ifrån (bor i Gbg). Sen ska vi åka flygplan i ca 3 - 4 timmar haha kommer vara framme i Turkiet halv tre på natten. Sen kommer vi åka buss i två timmar så vi kommer väl vara på hotellet halv fem ungefär ;) Haha men nåja de kommer säkert att flyta på, har ju Catha med mig ;)

Och jag tror jag ska be Matilda gästblogga någon gång under veckan, om inte så kommer ni få vänta i en vecka :) Och sen väntar en massa fina bilder och kanske filmer ;)

Så ha de superbra nu så ses vi om en vecka ! :D <3
Kramar Nadine! <3


                                                   En staty i Turkiet som jag såg när vi va där på kryssningen förra året :)
                                       Mina underbara vänner som jag kommer att sakna :'( <3
                                      Turk brudarna ;)
                    Bild från Gotland :) I solstrålen - pappa. Den som viftar med armarna - mamma och Catharie ;)
                                                 Och för ovanlighetens skull en bild på mig sen i somras ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar