11 mars 2012

Bästa känslan!

Tjolahopp! Idag har varit en allmänt slö dag, de blev ganska sent igår och sen var jag bara allmänt slö i kroppen, såna här dagar är de bra att ha häst, då kommer man upp ur sängen! Men iallafall, de va jätte trevligt igår, de va en från stallet och så va de stall ägaren som kom hit, dem är ju vuxna men jag hade roligt ändå, dem har så mycket skvaller att berätta haha!
Loreen vann ju melodifestivalen, va tycker ni om de? Jag tycker la hon va helt okej, hon va bra. Hon va ju inte min absoluta favorit, men helt okej som sagt.. ;)

Nu har jag precis duschat och bytt lakan i sängen, så nu känns de jätte fräscht och mysigt, bästa känslan typ haha! Ska sätta på någon film som vanligt, de börjar bli ett vanligt avslut på dagen ;)
Nåja vi hörs imon med roligare inlägg, bla. Dagens Outfit, promise!
/N

Nytvättad hår och nybäddad säng = bästa känslan typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar