8 mars 2012

Skridskor!

Heeeej ! :D
Idag i skolan åkte vi skridskor, de va faktiskt jättekul, kände inte alls för de först men sen när jag väl började åka va de som sagt jättekul haha! Dock är jag inte sådär jättegrym x)
Vi åkte 13-15 och innan de hade vi slöjd och engelska och lunch då :) Jag, Isa, Jenni, Ronja och Niklas stannade kvar till sist åkte åkte så mycket som möjligt, sen drog vi (förutom Ronja) till McDonalds och sen åkte jag med Jenni och hennes mamma till bion för att dem skulle fixa bio kort sen körde dem hem mig :)
Och nu är jag superglad för jag slipper plugga ikväll för SO läxförhöret är flyttat till nästa fredag istället :D Så ska äta lite med mamma och sen ska jag nog sätta på någon bra film :) Hoppas ni får en bra kväll och haft en bra dag! :)
/N
Jenni :)


Catha haha! ;)
Niklas och Kristian :)
Hjälmen bak o fram, värsting!

Jag och Jenni kände oss lite tjocka haha ;)
(en av milkshaksen är Isas och en är Jennis och en delar vi på och en är min)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar