15 mars 2012

Girl on the road!

Tjenare! Just nu sitter jag i en bil påväg upp till kläppen, vi har åkt i tre timmar tror jag så vi har la två eller tre kvar :) Vi åkte lite över 6 imorse och så har vi pausat en gång när vi åt frukost på McDonalds ;) Just nu tittar jag ut på en fin sjö, jag vet inte riktigt vart vi befinner oss, de är mamma som kör och då kan man inte vara riktigt säker haha ;)
Catha sitter här bredvid mig och lyssnar på musik och diggar för fullt, nu har hon dock lugnat ner sig men ni skulle sett henne förut, haha höll på att garva sönder!
Hoppas ni har de roligt i skolan eller var ni nu är ;)
Skriver mer sen, vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu, ville bara ge er lite uppdatering ;)
Men skicklig som jag är så har jag lagt sladden som går från kameran till datorn i väskan som ligger i bagaget så jag kan tyvärr inte bjuda på några färska bilder just nu...
/N


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar