12 mars 2012

Vår väder!

Hej hej ! :) Idag har jag som vanligt vart i skolan, efter det åkte jag med Catha till backaplan och hon köpte strumpbyxor och sen åkte vi bort till en kiosk och köpte glass och bara satt och njöt i solen! De va så himla underbart väder idag! Nästan osannolikt bra! Underbart! De va 15 grader ute!! Sen åkte vi hem till mig och här satt vi bara och prata tills hon åkte hem, då satte jag mig och plugga och nu är jag äntligen klar, håller på med ett engelska arbete som ska redovisas på onsdag! Men allt är klart, vi ska bara veta hur vi ska göra på redovisningen så aaa de är bara planering kvar! ;)
Imon är de ju Dans Uppvisning, wish us luck! =)
/N
Mitt ansikte ville inte vara med idag :)
Tröja - Lindex, Linne - VILA, Jeans Ullared
Världens mysigaste outfit! Jeansen är underbara!

Haha, mamma försökte fota Jupiter och venus eller vilka de nu va..
Dem (tror att de va dem) ska tydligen ha passerat varandra förra veckan och denna veckan och har synts extra tydligt så mamma försökte fota dem men kameran ville inte riktigt lyssna ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar