6 mars 2012

The kick back pack!

Ska jag berätta om något fruktansvärt awesome?
The Kick Back Pack !
The kick back pack består av sveriges fem största alternativa bloggare nämligen Keela, Caty, Hofh, Epicfaiil och Kandylandy !

Dessa tjejer skriver om sin vardag, en massa underbar inspration, och hur du får bättre självförtroende och massa mer awesomeness. Genom att bara lägga upp ett enda inlägg inspirerar dem hundratals av personer varje dag!
Jag läser alla deras bloggar, varför? För att dem är bäst och har inspirerat mig till 1000!
Genom att titta in på deras bloggar har jag blivit en gladlynt person som mer och mer är mig själv!

Varför du ska läsa dessa bloggar? Tjaa, skulle du inte vilja bli inpirerad? Vill du få ett gladare liv, bättre självförtroende och en färgglad vardag? Kolla då in The Kick Back Pack!

True story bro!
dem bevisar att bloggare inte behöver vara dödsseriösa hela tiden!
dem är snälla mot sina läsare :)
dem har grymma och superfina outfits!

är jätte vackra allihopa!

dem åker skateboard och snowboard!Coolt? JA.


dem bevisar att man kan äta precis vad man vill och inte behöber gå på någon fånig diet!

2 kommentarer:

  1. wehehehey för kick back pack! Den nya designen är skitsnygg förresten!
    /El'z

    SvaraRadera