3 mars 2012

Long time, no seen!

Haha hej :)
Ursäkta för den dåliga uppdateringen den senaste veckan men jag har haft så fullt upp med skola, stallet och så har jag och mamma börjat träna så ibland blir de så, så förlåt men det blir bättre nu!

Idag har jag vart på stan med Matilda, ska hem till henne snart och äta och se på film, mamma har tjejkväll (tantkväll haha) så här är de livsfarligt att vara x) Så ni får lite bilder från dagen :) Jeansen har jag köpt idag + en vit bh!


min ceacar sallad! Den va JÄTTE god och JÄTTE stor...



de va minus imorse så de blev vinter skorna idag...
mina nya URSNYGGA byxor som jag va TVUNGEN att köpa!!
jag just nu :)
Lånade bilden från Matildas blogg (thhilla.blogg.se) hehe :)
Kameran jag håller i är en gammal kamera som jag magiskt hittade här om dagen så då tänkte jag att den kunde bli en "blogg kamera" ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar