27 mars 2012

Dance!

Hello! Idag hade jag ju musik prov, de gick nog hyfsat bra, hoppas jag ;) På So:n kollade vi på film, as gött, kollade på Patrioten, den handlar om amerikansa revolutionen som vi arbetar med, den är inte lika tråkig som den låter, promise! Och vi ska fortsätta se den på fredag. Efter skolan stannade jag kvar för jag, Isa, Ellen, Moa, Catha, Emma och Sandra från min klass och 3 tjejer från D1 skulle dansa, dem har startat en dans grupp, de va roligt! Skönt att få dansa igen! Sen hem och upp till stallet, cyklade dit och hem, as gött! Och sen har jag pluggat SO, gjort middag och suttit här framför datan ;)

Tänkte tipsa om en rolig sak att göra i sommar ;
Gå på konsert!
Det är awesome att gå på konsert, och även om du bara gillar artisen innan så kommer konserten vara jätte bra för typ alla artister blir så mycket bättre live, tycker jag! T.ex. Moa, hon hatade Danny och tyckte han va bög innan vi (någre tjejer) gick på honom live i somras och efter det älskade hon honom, numera inte mycket men jag och Moa va galna i honom fram till någon månad efter att vi sett honom live! ;)

/N
Eric Saade konsert i somras ;)
friendship....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar