6 dec. 2011

Åh vilken underbar dag, ja ironi!

Hej läsare!
Oj vilken underbar dag de va idag, eller inte.
Som ni antagligen redan vet så vaknade jag kl.5 imorse av att jag hade vrååål ont i halsen, sen kunde jag inte somna efter de förrän klockan va halv 7 och min mobil ringde 7 -.- Sen på gympan (va inte med) så trodde jag att jag skulle dö för jag hosta upp slem i luftstrupen så jag inte kunde andas, fick lite smått panik... (jaaa de lät jätte äckligt menmen). Har även låtit som en rostig skåpbil (pappas) hela dagen! Folk har mobbat mig så fort jag öppnat munnen xD Sen på SOn så stressade jag runt EFTER att vi hade slutat för att bli klar med arbetet, så började de hagla när jag gick hem ifrån bussen och slutade lagom tills jag var hemma. Va hemma halv fem, sen upp till stallet och min ponny hade svarta ben (har egentligen ljusbeig/vita) och sen hem och plugga 4 ämnen...OCH till råga på allt, min kompis slog mig idag!

Men nåja, varje dag kan inte vara perfekt!
Ha de super!

/N

Btw, vill tipsa om musikaliska geniet Hannes blogg, riktigt bra!

Världens allra bästa Kevin ! <3
Så söööt, Niall Horan!
Sååå snygg, Zayn Malik!
Jag i somras ;)
Jag i somras/våras ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar