3 dec. 2011

Uppdaterar dagarna.

Hejhej grymmingar.
Har uppdaterat väldigt dåligt de senaste men de får komma nu. Anledningen till detta är pga. brist på tid och att min dator cpar typ hela tiden.

(Kommer inte ihåg hur länge sedan jag uppdaterade men ni får onsdag - lördag)
Onsdag - I onsdags var Ellen här, i skolan hände de inget speciellt. Vi hade de mys och såg på film, lyssna på musik och gick ut och skateade lite :) Tittade även på Björn Gustafsson på youtube, så grym är han haha.

Torsdag - Väldigt soft dag i skolan, vi såg på film hela svenska och engelska lektionen så de va soft :) Vi fick även tillbaka vårat Eng prov och jaa de gick la helt ok. Sen hängde Ellen med hem igen, vi stack upp till stallet och red lite lätt dressyr på Tyra i manegen. Sen hem och aaa slappa. Snacka om att vi dog av skratt åt ett julkort jag gjorde på slöjden förra året, de är jättefult haha och shit vi låg på golvet och dö garva!

Fredag - I fredags va jag jätteduktig (tycker jag) för kl. 08.00 sprang jag slingan (en slinga vi måste springa i skolan) de va ca 3 - 4 grader ute och jag sprang i shorts xD De va grymt jobbigt, men jag klarade de! As stolt! Sen hade vi SO och argumenterade och de gick också bra, kanske inte perfekt men de gick ändå bra :D Sen hade vi matte och jag fattade allting, jag som suger på matte. Och sen NO då hände de inget speciellt men efter de va jag och Catha så grymma så vi hann med bussen med 1 minuts marginal, och ja vi sprang.
Sen upp till stallet direkt och rida och mocka snabbt, Junior och jag var busiga och drog järnet i skogen!
Och sen efter stallet åkte jag, mamma, Catha och hennes mamma till Liseberg, de va jättemysigt. Jag och Caha roade oss med att titta på alla som åkte skridskor xD Sen hem helt utmattad och rakt ner i sängen.

Så slutligen idag har jag vart på stan med Catha och hennes familj och vi gick runt och köpte julklappar så nu har jag ungefär hälften fixade (Y) Shiit va mycke folk de va där asso, as jobbigt! Idol gänget va där också och skrev autografer haha, André är snygg, va tvungen att säga de. Men vi gick bara förbi.
Sen hem och slappa lite, sen upp till stallet. Och ponnyn min var lysande idag (JR). Red dressyr och jävlar va grym han va! Och den andra ponnyn min va också duktig!
Och nu har jag precis ätit och tänkte dricka lite varm choklad och lyssna på musik!

Och nu kommer ni få en massa roliga inlägg som 'dag ...' och 'today´s song' och 'hottie award' och kanske något annat bara för att jag har vart så dum och inte uppdaterat ;)

Ha de super!
/N

Jag och Matilda <3
Zayn och Niall från 1D, mina favoriter!

2 kommentarer:

  1. Aw, fina bilder på oss :) Känner inte riktigt igen mig själv i blont kort hår :)

    //Matilda <3

    SvaraRadera
  2. Hahhahaha nej man blir lite chockad! :) <3

    SvaraRadera