4 dec. 2011

STOP!

Han har känslor, han är en människa.
Jag är inget fan men jag har inget emot honom. Han är jävligt bra!

Såklart kan man få ha en egen åsikt, man är inte tvungen att gilla honom men de är bara onördigt och fel att sitta och vara så töntig och kommentera 'i hate you' ? Hur hade du känt om du hade fått en sådan kommentar? Skärp er.

Jag gillar inte Andreas Johnsson men jag sitter inte och kommenterar och fånar mig på hans youtube klipp. Han kanske är en underbar människa bara de att jag inte gillar hans musik, jag kan inte hata honom för de.

Så lägg av, hata honom inte, han har känslor. Vad har han gjort er? Han är grym och följer sin dröm, han mot många andra har lyckats och har en grym talang som gör att han har kommit såhär långt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar