18 dec. 2011

Dag 9, 10, 11

Dag 9: Min favorit serie.
De vet ni ju. Har lagt ut de någon annan dag på typ favorit program eller va de va ;)

Dag 10: Något jag älskar att göra.
Jag ÄLSKAR att dansa, de är så underbart. Det är världens bästa känsla att dansa utan att tänka, kroppen har lärt sig stegen till hög musik! Love it.


Dag 11: Tre saker jag gillar med mig själv.
Sådant här är alltid svårt tycker jag men jag gillar mina ögon, älskar färgen på dom. Sen gillar jag att jag kan säga emot och tycka om egna saker, t.ex. om någon säger att dem tycker att Danny (t.ex.) suger och typ flera st håller med, då kan jag säga att jag tycker att han är jättegrym! Sen gillar jag även mitt håt ganska mycket, haha inte alltid dock, men de är tjockt och ganska långt och lockigt.

Hade ingen bra bild på ögonen. Igga näsan också haha den ser enorm ut xD
Mitt hår :) Här har jag inte gjort något med de, bara duschat och sen låtit de torka :)
Och snygging Danny får också va med på bild eftersom jag nämnde honom i texten xD

2 kommentarer:

  1. Du är så fin <3 :) Kram


    //Matilda :)

    SvaraRadera
  2. Aawww tack du är! <3 <3
    Kram Nadine! =)

    SvaraRadera