28 dec. 2011

Idag, tråkigt & hungrig! Imon, kul & pizza!

Hej :)
Vart lite smått dålig på att uppdatera, fast förresten nej de har jag inte!
Idag har jag vart jätte tråkig och haft allmänt tråkigt, har inget att göra...är trött..
Igår va jag, mamma & Catha och shoppa på frölunda torg, awesome! Fick shoppat ett par jeans, tre fina tjocktröjor och mamma & Catha tvingade mig att köpa 2 blusar....
Imon ska jag och Catha ha 'en trä kulle' [one tree hill] marathon med pizza, läsk och annat gött! De blir fett kul! Och innan de är de ju dans så YEAHH!!

/N
lite bilder från julafton



mamma va efterbliven när hon va liten hahaha, hon trodde att Merry betydde fiol (tror ja de e) och att christmas betydde trummor eftersom han säger merry när han spelar på fiolen och säger christmas när han spelar på trummorna! Hon tänkte väl åh va smart att han säger vad de betyder hahahahaha xD




 
såhär såg jag ut på jul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar