16 dec. 2011

Prao klar!

Hejhej :)
Jag vet, har inte uppdaterat superbra men ibland blire så ;)
Prao är ju slut nu. vill paoa en vecka till de har vart så kuuul och har haft världens sötaste unge! Jag vill praoa en vecka till!!!! Men men, finns inte så mycket att göra åt de tyvärr...
Igår hade vi lektion med 3orna (sötaste ungens klass) och dem är så söta och underbara, haha har aldrig gillat barn eller jo men inte såhär mycke men efter dem 3orna asso <3 Världens sötaste! Och sen hade vi även 6orna :)
Sen på kvällen va de dans och de va superbäst som vanligt :D <3 As kul att träffa Fille och Catha också :)

Idag va de ju sista dagen på prao (SNYFT!). Vi hade bara 5orna idag men dem hade 2 grupper och så hade vi lunch och så emellan :) De va kul och va så glad att jag hann med bussen som matchade min andra buss sen så jag slapp vänta i en timma!

Nu är jag ensam hemma och kommer vara de tills någon gång inatt! Awesome. Nu ska jag gå ut med vovven och sen ska jag bara slaaaaappa de är ju fredag! BTW pizza till middag idag!!

/N
Bild från festen, dock glömde jag av att ta bort svartvitt så bilden är inte så bra :)
Gammal bild på mig och Matilda :)
ÄLSKLING, behöver jag säga nå mer? <3

Btw, den söta ungen heter Petter <3 Sen är de en annan sät unge också som heter Ariyan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar