11 dec. 2011

Festen igår va ruligrulig!

Tjenare...
Sitter här och haha vaknade för typ en halvtimma sen xD Eller aaa gick iallafall upp då ;)
Igår va de ju fest, de va kul. Jag, Catha och Matilda skötte baren, man lärde ju sig tillslut va alla ville ha kan jag säga :) På dagen igår innan festen så va jag iväg och handla lite till  festen och körde ner allting till pappas jobb (de va där vi va) med mamma. Och stallet såklart, jag tror Tyra är förkyld för hon hostade som attan :(
Idag ska jag mest sitta här och Matilda kommer väl sen, tror inte att vi åker in och handlar julklappar men kanske ;)

Nu ska jag titta igenom lite gamla bilder, och lyssna på musik såklart!

Ha de bra.
/N
Ps. gissa när jag börjar imon? 11 mihihih :3





jaaa ni får en massa gamla bilder ifrån olika mappar nu för tiden, men skaffar nya snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar