13 dec. 2011

Hunden darrar och 1D på radion!

Gokväll alla läsare!
Idag va ju andra prao dagen, väldigt go dag. Vi va och titta på när 4orna sjöng lucia, är ju faktiskt lucia idag ;) Sen upp till skolan (va i kyrkan) och informera alla om att de inte skulle vara långdans (någon random grej) utan de va flyttat. Sen hade vi lektion med 6orna, dem dansa juldanser typ haha och jag va tvungen att va med på två danser tror jag de va, men de va ganska kul :)
Sen slutade jag tidigare pga. att långdansen va flyttad så tog bussen 12.38 som va framme på *** 12.45 men min buss gick tydligen inte förrän 13.36 och de regnade och va kallt och huuuh så jag drog in på en affär och gick runt där i typ en kvart :)

Imon är de ju prao igen, börjar 11 och slutar 3, ganska soft (Y) Kanske drar in till stan och handlar julklappar efter men tror inte de :)

Nu ska jag snart gå ut med vovven som sitter och darrar (han gör de när han är uppspelt) och lyssna på 1D, deras låt skulle tydligen komma på radion men den kommer ju aldrig!!?! Nåja...
Ha en fin fortsatt kväll!
/N
Nu kom låten, nu kan jag gå ut <3

Bild på Matilda med vinet på festen :)
Finaste, Zayn och Niall från 1D :) <3

2 kommentarer: