9 dec. 2011

Som vanligt, menmen :D

Salut! (hej på franska)
mihihi älskar storm!
Sitter iallafall hemma som vanligt men jag blir ju bättre så de är ju bra :) Missar prov men får ta igen de efter jullovet haha för tror inte att jag kan ta igen de innan ;p
Sitter här och myser samtidigt som regnet öser ner och de blåser som tusan ute, myyysigt!
Nu är de bara softa veckor kvar i skolan sen är de JULLOV!

Nästa vecka är de prao hela veckan, as nice, ska praoa på mammas jobb fast hos Niklas som är idrotts lärare :) Ska kanske även vara hos någon annan :)
Veckan efter de är de elevens val i 2 dagar i skolan och sen slutar vi och får Jullov! :D <3

Hoppas ni får en mysig dag i regnet! Matilda kommer förresten ikväll och imon ska mamma ha fest!
/N
Här får ni en liten bildbomb :)
Jag och Catha i Gotland :)
Jag och Ellen i somras :)
Jag i somras :)
Jag och Fille :)
Jag någon gång...med mitt blonda hår :)
                                    









2 kommentarer:

  1. oh juste dom bilderna kommer jag ihåg!
    var det verkligen i sommras? känns som en evighet sen!
    /Ellen

    SvaraRadera
  2. Jaaa ellerhur, känns som typ förra sommaren :o :)

    SvaraRadera