25 nov. 2011

Äntligen fredag!

Hello radoms. O.o
Finns de något härligare än att komma hem med en tom väska, alltså inga prov att plugga till och ingen läxa att göra, och med minst 3 filmer att se ikväll? Inte vad jag kan komma på iallafall :)
Och det faktum att jag ser regnet smattra mot rutan gör att jag blir grymt glad över att jag får skjuts upp till stallet idag :D
Matte provet idag gick la helt okej...inte superbra men inte heller superdåligt.. ;)

Nu ska jag snart dra till stallet, så fort mamma kommer hem :)

Och ikväll blir de att sätta sig framför You got served och Stomp the yard och bara ha de gött och imon ska man äntligen få SOOOOVA! Shiiet va skönt att de är helg!

Kram Nadine.

Ellen lekte lite med min kamera igår!

2 kommentarer:

  1. Haha åh så fete nice!
    jag vill ha dom bilderna, fett balla ju!
    /Elläään

    SvaraRadera
  2. Yeah you wan´t many pics... ;)

    SvaraRadera