4 nov. 2011

Danny feeling ;)

Hej bloggen :)
Förlåt för att jag inte skrev i onsdags eller igår men kom hem så sent i onsdags så orkade inte skriva och igår hann jag inte.
Turkiet resan var underbar. Varmt och skönt fast turkarna va ju lite jobbiga... Shoppade 2 super nice t-shirts, en awesome tjock tröja och en klocka :) Kommer upp bilder från Turkiet och på va jag shoppade senare i dag :)
Igår så åkte jag och Catha in till stan på morgonen. Ellen hade fest igår kväll så vi skulle kolla utklädnader. Så vi va inne på Butterix och Bodega (tror jag de hette?).. Köpte bara vit hårspray (som inte funka -.-) allt annat va så dyrt ;) Sen åkte vi hem och jag gick upp till stallet, de va underbart att träffa ponnyerna igen <3 Sen hem igen och så sminkade jag mig och sen bar de av hem till Ellen :D Festen va as nice :D Bilder kommer senare ;)

Idag har jag vaknat upp hos Ellen, åkt hem och suttit och slappat ;) Ska snart till stallet också :)


Och jaaa rubriken, fick värsta Danny feeling för en stund sen så har tittar på en massa intervjuer o sånt med honom, han är fett grym och gaaaalet snygg <3

Nu ska jag äta något för jag är såååå hungrig just nu... Ha de bra <3

Sååå jäääävla snygg, charmig, söt, vacker är han <3 Haha älskar rappen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar