18 nov. 2011

Väntar på Matilda den vilda :D

Hej alla :)
Haha känner att jag har lagt upp typ 4 blogg inlägg bara idag xD Men tänkte göra den första punkten på listan ;) Sitter ändå här och har inget att göra medans jag väntar på Matilda :)

Dag 1: Något jag är bra på.
Jag tycker att jag är bra på att skriva berättelser. Haha de va inte så stort men jag älskar svenska, de är mitt favorit ämne i skolan och jag har alltid varit bra på att skriva.
Sen tycker jag även att jag är bra på att rida :) Har ju ridit i 11 år och tack vare min tränare Therese har jag lärt mig jättemycket.
Ni får gärna kommentera om de är något annat som ni tycker att jag är bra på :)

Kramar Nadine.


Och här är Kevin när han uppträdde på Efter tio <3 Älskar hans scenspråk, man ser att han älskar att vara uppe på scen <3

1 kommentar:

  1. Att prata och lärs ur italienska. Och dansa. Kram // Matilda

    SvaraRadera