17 nov. 2011

ca 30 min kvar.

Hej bloggen.
Sitter hemma, är sjuk, igen...Missar ett stort svenska prov (N)
Angående rubriken så är de ca 30 min kvar tills Kevin Borg uppträder på Efter Tio på tv4, självklart ska jag se det! Han är bäst <3 Emelie ställde världens dummaste fråga igår ; varför gillar du Kevin Borg så mycket? mitt svar ; för att han är världens allra bästa. Daah!

Men iallafall, ser att de har funkat med mobil bloggar, bara de att jag inte kan ladda upp bilder när jag mobil bloggar, as segt men men...
Men jag hade tänkt börja med en sådan där lista ni vet ;)

Dag 1. Något jag är bra på
Dag 2. Någon jag litar på
Dag 3. Något jag vill ha
Dag 4. Min favorit låt
Dag 5. Mitt favorit program
Dag 6. Min dröm
Dag 7. Min framtid
Dag 8. Min familj
Dag 9. Min favorit serie
Dag 10. Något jag älskar att göra
Dag 11. 3 saker jag gillar med mig själv
Dag 12. Min vardag
Dag 13. Min idol
Dag 14. Min bästavän

Kram !
/N

                                      Älskar mitt hår på denna bilden !
                                                Jag och Ellen i somras.
                                    Sixten i vintras, haha så söt <3
                                      Och jag och Junior <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar