23 nov. 2011

Pluggat svenska!

Hej grymmingar ! ;)
Idag har jag vart i skolan, som vanligt, de va rätt kul. Vi hade bild helklass idag istället för Hemkunskap halvklass och jag hatar våran bild lärare så de va inte jättekul ;p Sen efter skolan så kommer man ut och så är de redan mörkt och de är kallt och de regnar, och som tur va så hade jag inga hästar idag utan mamma tar dom idag :) Och de va så skönt att kunna gå hem och göra varm oboy och toast och bara ta de lugnt ;)
Såå aa jag käka när jag kom hem och sen har jag pluggat svenska för har prov imon :)

Imon ska jag till skolan som vanligt och sen stallet och sen vet jag inte riktigt va jag ska göra för mammas kompisar ska hem till oss och aaa inte superkul att vara hemma då xD Ellen kanske skulle med hem också :)

Nu ska jag se på tv och slappa och tänkte börja fundera på julklappar ;) En månad till Jul imon ju :D
Bamsekramar !
/N

Jag i somras :)
Lite sommarkänslor :)

Och lite vinterkänslor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar