6 nov. 2011

Jäääävligt otaggad!

Hej alla fina!
Sitter nu och pluggar matte och SO och det SUGER! Är så jääävla otaggad på att gå till skolan imon va? Suck men men life is unfair, får väl acceptera detta faktum.
Idag har jag vart i kyrkan (suger kanske om möjligt ännu mer...) för missade konfan förra söndagen så va tvungen att ta igen de idag.. Sen hem och så upp till stallet och rida mina fina ponnyer, både är sjukt taggade och vill verkligen galopera men dem får vänta någon dag till mowhaha. Sen åkte jag och mamma till Ikea och köpte bokhyllor till vårat bibliotek/gästrum och en byrå till mitt rum. Sen har jag och mamma försökt pussla ihop detta föremål som ska föreställa en byrå haha ;)

Men skriver imon när jag är hemma från pesten (skolan). (haha brukar inte va såhär emot skolan men just nu är jag sjuuukt otaggad och känner mig helt förfärligt trött på hela skiten)
Ha de super!
/N


Bild på mig från i våras/somras. Hade lugg då som ni kanske ser ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar