28 nov. 2011

Argumentera...

Tjena tjena.
Sitter nu och väntar på att HSM (high school musical) 3 ska börja, haha jaa jag är en disney nörd men har inte riktigt något annat för mig så ;) Och Zac Efron är ju sååå snygg!
Har gjort SO och franska så är klar med läxorna iallafall :)
Skolan idag va rätt kul, förutom att Ellen va sjuk :(

Imon ska jag till skolan som vanligt, till stallet som vanligt och sen något annat xD

Och angående rubriken så ska vi ha en slags debatt på fredag, vi har delats in i grupper och varje grupp får ett ämne som dem ska argumentera mot eller för. Våran grupp har t.ex. för moped kort så då ska vi komma på bra anledningar och aa ha bra argument.

Nu börjar filmen så vi hörs imon!
/N

Här är min fina ljusstake som jag köpte i lördags, älskar att den är lite annorlunda!
Och här är mina fina uggs som jag också köpte i lördags :)
Och mina fina julstrumpor från i lördags ;)
Och såhär mysigt blire när man julpyntar :D
Zac SNYGG Efron!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar