10 nov. 2011

Sorry for bad update!

Hej alla glada :)
Och jag ni fattar rubriken, sorry for bad update men datan har krånglat och vart jätteseg så har skrivit inlägg varje dag men har dock inte kunnat lägga upp dom :(
Men iallafall berättade ju aldrig varför jag va (är) så glad men det är nämligen så att jag kanske har blivit medlem i Kevin Borgs street team vilket innebär att jag kommer få jobba nära artisten och få se vissa spelningar gratis osv osv.. :D :D :D <3<3<3 !!! :D GLAD !! :D

Men jaaa igår så va klassen på tv inspelning, yeah stort ! ;) Haha till de nya programmet Copy Cats Singers som sänds någon gång nu i höst, vet dock inte exakta datumet... Men leta efter någon med GUL t-shirt som sitter bredvid någon med dreads och keps (förövrigt jag och Ellen ;p) As kul men lite långtråkigt...

Idag har jag vart med Ellen och aa de va superkul som vanligt, lite bilder kommer snart ;) Och så hade jag utvecklings samtal idag också, gick la bra :)

Kramkram
/N.



                                                    I chose you!


                                      Och katten har riktigt myst in sig i MIN säng..
                                                   Uppfann ett nytt sätt att fota på xD
                                                Coooooola :)

1 kommentar: