29 nov. 2011

JAAA men dumma pappa!

Tja,
sitter här och ska egentligen plugga franska, ska kunna något häfte utantill tills imon ehehehe... rMen jag lyssnar hellre på musik..xD
Idag har Ellen vart här och vi red dressyr/hoppning med ponnysarna, dem va duktiga fast lite lata x) as usual..

Och nu är jag SUPERGLAD, för de verkar som att vi kan få tag på biljetter till Kevin Borg nästa helg! :D :D :D :D :D :D <3 <3 <3 <3 <3 Men pappa vägrar åka och köpa biljetterna imon...fast sitter och försöker övertala honom! Hata pappa ÄLSKA Kevin ! (haha nej jag hatar honom inte, är ba lite irriterad..)

Nu ska jag lyssna lite på musik, haha, och göra läxan!

Ha de bra!
/N


VÄRLDENS BÄSTA ÄLSKADE UNDERBARASTE VÄRLDENS ALLRA BÄSTA GRYMMASTE VACKRASTE FINASTE SNYGGASTE SÖTASTE BÄSTASTE COOLASTE JAG ÄLSKAR DIG, DU ÄR SERIÖST VÄRLDENS ALLRA BÄSTA! KEVIN VÄRLDENS ALLRA BÄSTA BORG !
Kevin - the last words
Kevin - Streetlights

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar