18 nov. 2011

Sick and tired.

Hello peeps.
Känner att jag har väldigt glada rubriker, haha.
Idag har jag vaknat, är fortfarande hemma and well that sucks. Men jag mår bättre än igår iallafall.
Nu sitter jag och tittar på Vampire Diaries och så tänkte jag äta frukost, vad gör ni just nu? :)

Imon ska jag förhoppningsvis dansa men chansen är inte så stor men ska iallafall dit och titta. Jag kanske kan dansa lugnt hehe ;) Och ikväll kommer Matilda också, så aa när jag har förklarat för henne att vem jag gillar så kanske vi kan ha de lugnt och trevligt sen resten av kvällen ;)
Och ja, jag skulle göra en rättelse, när jag skrev väldigt kär så är jag inte de varje dag utan de beror dag till dag hur mycket jag gillar honom. Utan de ska stå 'jag gillar en kille.' ;)








Här har ni lite hästbilder för ovanlighetens skull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar