19 nov. 2011

Pappa slutar aldrig att förvåna mig...

Gokväll bloggen :)
Idag har jag vart på dansen, men dansade dock inte själv utan tittade bara på och konstaterade att dansen verkligen ser as cool ut när man tittar på den! Sen har jag vart hemma och latat mig lite, sorterat lite kläder och sen kom Matilda och då gick vi ut och spionerade på gubbarna i garaget (de vill säga pappa, Glenn & Rickard). Sen gick vi in och jag, Matilda och pappa spelade kort tills maten var klar och då åt vi och aaa här är anledningen till rubriken, pappa har fått för sig att han ska börja med GI metoden...Men nu när han kom ut ur duschen hade han ångrat sig, så jag vet inte riktigt hur de blir haha :)

Imon ska jag väl vara hemma, alltid härligt att inte ha något alls inplanerat...Jo förresten på kvällen ska min familj och Cathas familj ut och äta på en resturang (Manana).

Nu ska jag kolla lite grejer på datorn och sen ska jag nog sätta på någon film, får se om Matilda kommer tillbaka :)

Hoppas ni får en fortsatt bra kväll :)

Bamsekramar Nadine.

* Vad tycker ni om GI metoden? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar