27 nov. 2011

Första advent :)

GOD JUL, haha nej men nästan xD

Idag är de ju första advent, väldigt mysigt. Fast istället för snö så är de storm, men de är lugnt jag älskar när de blåser och stormar. Fast snö hade ju vart bättre ändå :p
Idag har jag tränat, sett på tv och vart inne på datan hittils :)
Har fått sådan jävla julkänsla nu

Idag har pappa förbjudit mig att åka upp till stallet pga blåsten (N) men jag får ju rida imon igen :)

MEN de är en sak jag är totalt nere pga...KEVIN BORG KOMMER INTE TILL GBG MED I JULETID OCH DEN NÄRMASTE ÄR I FALKENBERG OCH JAG KAN INTE HITTA BILJETTER, TÄNK OM DET ÄR SLUTSÅLT! JÄVLA SKIT HELVETA, JAG MÅSTE SE DEN!
Någon som kan köpa/sälja/ge mig sina biljetter? (Falkenberg) :''') (A)
Åh vi kan ju inte åka hur långt som helst även fast jag åker vart som helst för dig Kevin men mamma kan inte köra hur långt som helst...VARFÖR KOMMER NI INTE TILL GBG? :'''''(


Och för att lämna de dystra, JAG LÄNGTAR TILL JULLOVET, DÅ SMÄLLER DET!!

/N


WAN´T SNOW

2 kommentarer: