1 feb. 2012

1 februari, alelyckan!

Hej alla glada :)
Idag vaknade jag upp hos Catha! Sov hos henne inatt pga. att våran klass skulle bort till Alelyckan vilket är en stor idrottsplats kan man väl kalla de...Man kan spela badminton, tennis, squasch, minigolf och pingis! De va riktigt kul, jag spelade Badminton och Squasch, squasch va sjukt kul men riktigt jobbigt faktiskt..
Efter alelyckan åkte jag, Catha, Ronja och Ellen in till Nordstan och sen vidare till Grönsakstorget! Vi va inne på T12 i typ 20 min på Nordstan och sen inne på T12 i typ en timme på grönsakstorget haha!
Jag hittade världens snyggaste jacka! ♥ Och världens snyggaste skor! ♥ Men jag hade inga pengar med mig...Dock sa mamma att vi kanske kan åka in i veckan och köpa jackan!!! ♥ ♥ ♥ De är en snowboard jacka och de va 50 % rabatt så den kosta bara 750 :- istället för 1500 :-! Sååå vääärt!

So provet igår gick nog ganska bra, fattade inte 1a frågan alls först men sen fattade jag den med så aaa jag tror de kommer gå bra!

Nu ska jag läsa nya Frida framför brasan! Borde egentligen plugga, har NO prov på måndag, men just idag orkar jag verkligen inte.
/N
Tröja - cubus
Linne - Gina tricot
Jeanstights - cubus
strumpor - klädkällan
Shirt - Turkiet
Jeanstights - cubus
Igår hade jag på mig en stickad blå tröja från cubus och svarta tights från klädkällan.

haha vi la våra jackor och väskor i en hög på golvet medans vi va inne på T12!

4 kommentarer: