12 feb. 2012

Gårdagen och imorse!

Hey u guys!
Igår var jag först på backaplan och köpte present till Matilda och en tröja att ha på hennes fest :) Efter de åkte jag hem och åt och sen åkte jag upp till stallet. Broddade och red ut en sväng med Tyra, hon va pigg! Haha! Sen åkte jag hem och duscha och gjorde mig o ordning, därför hann jag inte blogga, det tar ungefär 30 min upp till Matilda, hon bor i Stora höga (eller aaa när hon bor hon sin mamma bor hon där)!
Festen va kul, vi åt förrätt - räkröra på bröd typ, varmrätt - kyckling och potatisgratäng, efterätt - choklad mousse. En massa gott! Innan efterätten visade Matilda lite bilder hon hade satt ihop på oss som va där, haha lite pinsamma gamla bilder! Sen öppnade hon presenter, av mig fick hon ett presentkort på 200 :- på Gina Tricot. Efter det tittade vi på film, Monte Carlo, den va jättebra :) Och sen gjorde vi typ 'så ska de låta' och sen dansade vi. Sen åkte typ alla hem förrutom jag, Amrit och Matilda då ;) Så vi tre gick upp där vi skulle sova (vi sov över) och tittade på Friends with benefits, jättebra den med! :) Sen pratade vi och tillslut somna vi ;)
Idag vaknade jag hos Matilda, åt frukost, sen såg vi på film (haha) Hur många lingon finns de i världen och vet ni vad de bästa med den filmen är? Kevin Borg är med i den! :D Som domare på amatörjakten :)
Och sen kom mamma och hämta mig och efter de har jag bara suttit här och degat framför tv och data, men whatever, de är ju looooov!
/N



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar