8 feb. 2012

Hur kan jag va trött kl. nu ?

Hejhej ja jag vet jättefin rubrik...
Haha men jag undrar faktiskt hur fan jag kan va trött redan? x) Snacka om att jag behöver sova ut, men som tur är börjar vi 08.50!
Idag har jag vart i skolan, kom hem och sen tränade jag faktiskt! ;o Mammas stalldag men borde ha följt med upp ändå, men jag va sååå tröööttt...
Jag har inget intressant att skiva så ni får ett litet schema ;
Torsdag - Skola, stallet & plugga
Fredag - skola, stallet, slaaappa, (kanske träna)
Lördag - stallet, tjejfest hos Matilda!
Söndag - Matilda 15 år! Hem, stallet, träna

Måndag - Städa rummet, baka muffins, stallet
Tisdag - Alla dag, Bio och umgås med Fille & Catha!
Resten av veckan - inget planerat!

:)
/N
Lila skjorta - Ullared
Linne - Gina Tricot
Leggins - klädkällan
Va uppe i mammas&pappas rum och tränade. Dem har en skivstång och så är de stort med stora speglar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar