3 feb. 2012

HåR!

Sitter här och funderar över mitt hår,
jag gillar att förändra mitt hår och nu är jag sugen på något annorlunda!
på 1a bilden, så är de nu, alltså lite uppklippt, snelugg och mörkmörkbrunt
på 2a bilden äre typ "hel-sne" lugg om ni fattar vad jag menar
3e har jag lugg och ganska mycket uppklippt
4e är de blont, snelugg
va tycker ni jag passar i?
hittade denna bilden på någon blogg, och de på bild nr 2 är bara sååå snyggt! Har alltid älskat den frisyren!
Så vill jag nog klippa mig nästa gång men vilken färg? Ska jag bli blond igen? Fortsätta som brunett, kanske flippa ut lite och färga de grönt haha? Tell me what u think!

Btw - mamma ska fixa så att jag kan ha header och sånt, alltså lösa "blogg-problemen" på måndag så header + ny design kommer lagom till lovet! :D 

4 kommentarer:

  1. Du passar i allt snygging <3 :D haha
    Men testa nåt annorlunda och coolt :)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha tack ;D <3 jaaa har ju tänkt de :D

      Radera