6 feb. 2012

Kollar tv...PÅ MITT RUM! :D

Hallååå!
Sorry att jag inte uppdatera i helgen men lördag kväll efter att jag och Matilda bakade åkte jag hem till Catha för att ha 'en trä kulle marathon' dock orkade vi inte så vi såg på tv, kollade youtube och sen gick vi och la oss x) Och i söndags va jag, mamma och Catha i stan och kolla efter jackan som jag hitta (remember?) men den affären som hade den va stängd -.- Och sen fortsatte jag plugga NO...
Idag har jag vart i skolan och No provet gick ganska bra tror jag :) Sen åkte jag in till stan för att köpa jackan men den kostade för mycket...Och nu fryyyyser jag!
Så nu sitter jag och har precis käkat middag och ser på tv...på mitt rum! :D Awesome!
/N
Baseball tröja - Turkiet
T-shirt - Turkiet
Jeans - Gina Tricot


haha aw så sööt!

Innan jag åkte till Catha i lördags!
fick äta macka och flingor till middag, gillade inte räk-creps haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar