27 feb. 2012

Sälja kakor!

Hej alla fina! :)
Jag har inte hunnit skriva eftersom jag var i skolan och sen efter skolan åkte jag hem en snabbis för att sedan åka tillbaka till skolan och sälja kakor under föräldramötet. Vi sålde för att få in pengar till klassresan i nian :) Det var jag, Catha, Moa, Jenni, Isa och Emelie som stod och sålde, de va kul och tjejerna är bäst! Och sen efter de så åkte jag och mamma hem och direkt upp till stallet för att mocka och borsta av hästarna och sen hem och äta middag :) Och nu hann jag äntligen blogga!
Aaaa, de va min dag i snabbrepris, de har inte hänt så mycket intressant idag..jo Moa kom hem idag, hon har vart i Thailand i 2 v, avis, hon va brun och trött haha klockan går ju sex timmar efter där borta så förut va klockan halv ett på natten i Thailand, så hon va ganska trött eftersom hon har ställt in sig till den tiden haha ;) Men de va jättekul att träffa henne igen! :D
/N
gamla bilder...
jag funderar starkt på om jag ska skaffa lugg igen...
sötis vovve när han va klippt, och han har faktiskt blivit nyklippt idag ;)
Jane och Moa skolavslutningen 2011, vet inte varför men gillar den här bilden!
Jag saknar dig Jane!! (hon gick i våran klass fram till början av 8an, sen bytte hon skola :'( )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar