7 feb. 2012

Gymnasie val grej!

Yo!
Idag har våran klass vart på någon gymnasie val grej där vi snacka om typ hur mycke poäng som behövdes, vilka linjer de finns och lite annat inom de...Vi fick även göra ett "test" för att kolla vad som passade oss, jag fick kultur och estetisk linje typ. Hittils tycker jag att Estetisk linje, Humanistisk linje och Naturbruk verkar bäst, men jag kanske ändrar mig, de är ju ett tag kvar :)
Sen åkte jag och Fille (och typ resten av klassen och åt på mcdonalds och sen satt vi bara och prata där jättelänge, myyys..<3. Sen tillbaka i skolan hade vi musik och idrott!
Efter skolan gick jag upp till stallet och red! Detta är stort eftersom jag inte har ridit på ca 3 v eftersom jag har vart sjuk och så har jag haft mycket att plugga. Men de gick bra, Tyra va pigg men snäll! :)
/N

lite häst bilder ;)




Jag & Fille förra året :) <3

2 kommentarer:

  1. tyra är en snäääll hest (oftast) !
    /Ällen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaaa..men de är ju dedär med OFTAST som ställer till det xD

      Radera